קידום ממומן, קמפיינים בגוגל, מודעות גוגל ופייסבוק

קידום ממומן ופרסום בדיגיטל: על קמפיינים בגוגל, פייסבוק ומה שביניהם

בתור בעלי עסקים עם אתרי אינטרנט, מפעם לפעם כולנו רוצים (ואפילו צריכים) למצוא מיידית את הדרך לתת "בוסט" למוצר חדש שבידנו, להפיץ מבצע חדש או שירות כזה או אחר שפשוט חייב להכנס לתודעת השוק במהירות האפשרית. הפתרון לכך בעולם הדיגיטלי הוא ללא ספק הקמפיינים של קידום ממומן, ופרסום בגוגל. אז למה דווקא מודעות גוגל אתם שואלים? חוץ מהעובדה כי הוא הוכיח את עצמו בתור מנוע הפרסום שמביא את רוב תנועת הגולשים באינטרנט, הנה עוד כמה סיבות לכך, וגם קצת רקע על כל העולם הזה של קידום בתשלום כשיטת קידום שונה לחלוטין מקידום אורגני.

אז רגע, לפני שאתם רצים לבדוק איך מביאים את האתר שלכם למקום הראשון בתוצאות החיפוש, חשוב להבין שמדובר בהוצאה כלכלית לא קטנה בכלל.

מה זה קידום ממומן?

בעבר, עסקים נהגו להשתמש בשיטות הפרסום הישנות והקלאסיות. מודעות בעיתון, פרסום ברדיו ואפילו פליירים שהיו מגיעים אלינו עד לתיבת הדואר. זוכרים את התקופה הזו?

היום, דברים קצת השתנו והעולם התקדם קדימה. הטכנולוגיה קיבלה תשומת לב רחבה, ורוב ערוצי הפרסום המוחלט של המון עסקים ובעלי אתרים מתנקזים למקום אחד: הפרסום הדיגיטלי.

קידום ממומן - שיטה מודרנית לפרסום עסקים

הסיבה שבעלי העסקים פונים לפרסום הדיגיטלי היא פשוטה – קהל היעד מבלה חלק נכבד מזמנו בפלטפורמות הדיגיטליות, וחשוב לציין כי מדובר באותן הפלטפורמות בדרך כלל (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם וכו'). לצורך ההמחשה: אתם כנראה קוראים את המשפט הזה מהסיבה שעשיתם שימוש באחת מהפלטפורמות המדוברות במכשיר הנייד שלכם, הטאבלט או המחשב האישי.

בתוך עולם המדיה הדיגיטלית של שנת 2020, קיימות שתי שחקניות חזקות ומובילות ללא עוררין: הראשונה היא לא אחרת מאשר ענקית האינטרנט העולמית גוגל.

כל בעל עסק יודע כי המרדף אחר לקוחות חדשים לא תמיד מתחיל ונגמר באיכות המוצר או באיכות השירות, וברוב המקרים ישנה השפעה עצומה על דירוג האתר שלו במנוע החיפוש של גוגל.

ככל שהדף מופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש, כך הסיכוי לקבל פניות חדשות גדל, ויכול להגיע עד ל-85% מכלל כניסות המשתמשים באותו הנושא.

שחקנית נוספת שנותנת פייט לא רע לגוגל בזירה, היא כמובן הרשת החברתית של פייסבוק. גם לפייסבוק יתרון על גוגל מבחינה מסוימת, מהסיבה כי היום יש לא מעט משתמשים מחוברים במהלך שעות היממה לאפליקציה והאתר של פייסבוק, שגוללים בפיד האינסופי בצורה ממכרת – וכך גם שם פרץ הפוטנציאל לקידום ממומן.

קידום ממומן: יתרונות וחסרונות

למרות שרבים רואים בקידום ממומן את החיסרון הכלכלי, כאשר הוא סוג מקור יקר לפרסום, יש תמורה מיוחדת בעד האגרה והקמפיינים – שמעבר ליעילות, מביאים איתם עוד המון יתרונות. אז בואו נדבר רגע על הסיבות מדוע כדאי לפתוח קמפיין ממומן בגוגל.

הגדרת קהל יעד מדויק

הגדרת קהל יעד לקמפיין ממומן בדיגיטל

בממשק הפרסום המשוכלל של גוגל, ניתן לכוון את הפרסום עבור קהל יעד ספציפי אליו רוצים להגיע.

לצורך העניין, כאשר למשל רוצים למכור מוצרי תינוקות, ניתן להגדיר בקמפיין קהל יעד כמו אימהות צעירות. זאת בניגוד ל"שיטה של פעם", בה פרסום ברדיו בסוף מגיע לכל מי שמאזין לתחנה. על ידי הגדרות קהל יעד, ניתן להתאים את המודעה לגולש אליו אנו מכוונים, וגם לפי קבוצת גיל סטטוס זוגי.

מעקב שוטף אחר הנתונים

הפרסום המתוקצב בגוגל מעניק לנו אפשרות לעקוב אחרי כל נתוני הקמפיין באמצעות כלים רבים העומדים לרשותנו:

  • כלי ניתוח הנתונים של גוגל אנליטיקס
  • הכלי של גוגל למעקב אחרי הנתונים
  • איזור ניתוח הנתונים של Google Ads

אילו נתונים אפשר לשלוף מכלי העזר של מודעות גוגל?

  • ניתוח הופעות (כמה פעמים המודעה שלכם הופיעה בפני גולשים בתוצאות חיפוש)
  • ניתוח קליקים והמחיר הממוצע לקליק (כמה פעמים לחצו על המודעה, וכמה זה עלה לכם בממוצע לכל הקליקים)
  • ניתוח אירועים ופעולות המשתמשים בתוך האתר לאחר הכניסה – מה משתמשים עשו אחרי שנכנסו לתוך האתר דרך המודעה, ואפילו האם רכשו את המוצר או השירות.
  • ועוד ועוד ועוד.

איך בוחנים את נתוני הקמפיין, ומה אפשר לעשות איתם?

  • יצירת דוחות לפי פרמטרים ופילטרים שונים – עוזר לקבל הבנה כלכלית של סכום הוצאות הפרסום מול סכום ההכנסות מהכניסות (לדוגמה, לצורך בניית אסטרטגיית שיווק חדשה)
  • הבנת שיעור היציאה לצורך שיפור חווית המשתמש – כמה זמן המשתמשים שלכם "מבלים" בתוך האתר לאחר הכניסה למודעה
  • מיקום המשתמשים – פונקציה חשובה לא פחות בקמפיינים של גוגל, המאפשרת ליצור דוח של שיעור קליקים לפי איזורים ברחבי הארץ ובעולם.

קביעת מועד הפרסום

בחרתם לפרסם בעיתון? ברגע שהקורא סיים לקרוא אותו, הפרסומת שלכם כבר לא קיימת. בחרתם לפרסם ברדיו? הפרסום תקף רק למספר שניות להן הנהג מאזין.

שלטי חוצות ושאר שיטות הפרסום הקלאסיות יוצרות ללקוח תודעה למותג רק לאחר זמן רב, ולאחר המון חשיפה חוזרת ונשנית. וגם אז, לא תמיד ניתן למשוך את קהל היעד הרלוונטי (לא כל מי שצופה בשלט החוצות בהכרח מתעניין בו).

פרסום ממומן, עם זאת, מופיע בדיוק במועד בו הלקוח הפוטנציאלי שלכם רוצה לצפות בו, ומבטיח ברוב הפעמים כי הוא אכן רלוונטי וענייני לו ברגע זה.

בנוסף לכך, ניתן להתאים חשיפה גבוהה יותר של המודעות במועדי פרסום ספציפיים, לפי תאריך ושעה. לדוגמה, בסופי השבוע תמיד יהיה מומלץ יותר להגביר חשיפה של מודעה העוסקת בטיולים מאורגנים בישראל.

החסרונות בקידום ממומן

קידום ממומן הוא מטבע בעל שני צדדים, תרתי משמע. הוא מניב תוצאות מהירות, ומספק לידים איכותיים. אך יחד עם זאת, קיים החיסרון הבולט ביותר בסוג הזה של קידום: העלויות הגבהות.

למרות היכולת לשלוט בתקציב בצורה דינמית, ולהחליט לשנות את סל ה- PPC בכל עת, בכל תקציב שיופעל נדרש סכום מכובד כדי להבטיח תוצאות. בדרך כלל, לכל הפחות כמה אלפי שקלים בכל חודש.

אל מול צורת הקידום הממומן עומד קידום האתרים האורגני, המאפשר לקבל בתקציב נגיש יותר לכיס תוצאות דומות, וברוב המקרים גם תוצאות טובות יותר לאורך זמן, זאת כמובן ביחס לתקציב הזמין.

גוגל או פייסבוק – איפה עדיף לפרסם?

דיברנו לפני כן גם על האפשרות לפרסם ברשת החברתית של צוקרברג. Facebook כידוע היא פלטפורמה פופולארית עם אפשרות לקידום ממומן וספקטרום רחב של יתרונות וחסרונות משלה. אז בואו נסקור את שני ערוצי הפרסום של גוגל ופייסבוק, ונבין איפה מומלץ יותר להשקיע את מיטב הכסף שלכם.

Google Ads

מודעות גוגל נחשבות כיום לערוץ העיקרי בעולם הפרסום הממומן. המערכת שלהם נוחה לשימוש, ומתאימה לעסקים קטנים, אינדיבידואלים, פרילנסרים ועד לחברות ענק.

פתיחת קמפיין ממומן חדש בגוגל לא דורשת יותר מדי ידע נרחב או ניסיון מעמיק בנושא. מערכת התמיכה של גוגל השתדרגה עם השנים, והעמידה בפנינו מאגר מדריכים שלם מלא בהסברים מפורטים על כל צעד וצעד בתהליך הקמת הקמפיין. אכן Big G עשו עבודה טובה כדי לספק חווית שימוש נוחה ביותר לצורך הקמת הפרסומות. עם זאת, קיימים המון אספקטים שקל לפספס, אשר יכולים לשדרג ו"למצוץ" את מלוא החשיפה האיכותית לאתר שלכם בהתאם לתקציב שנקבע מראש בצורה הטובה ביותר, וכן לעיתים כדאי לבחון אותם על ידי אנשי מקצוע או לקבל ייעוץ מבעלי ניסיון.

אנשי שיווק דיגיטלי שלמדו את שורשי הפרסום בגוגל בדרך כלל יוכלו לתת ייעוץ ראשוני להקמת הקמפיין, ולהשאיר לכם את הבחירה להחליט מה יהיה התקציב היומי או תקציב ה- PPC, תשלום פר קליק.

השיטה לפיה Google Ads עובדת היא שיטת המכרז. ככל שתאפשרו תקציב יותר גבוה, ככה תוכלו לקבל יותר הקלקות וגם להופיע גבוה יותר בתוצאות.

למרות מגוון השירותים האיכותיים החינמיים של גוגל, (ביניהם לדוגמה מערכת המיילים Gmail, גוגל דרייב ואפילו דפדפן האינטרנט כרום) – עדיין מדובר כאן על עסק כלכלי לכל דבר. אחוז גבוה מנתח הרווחים מגיע מהפרסומות והמודעות של בעלי האתרים בפלטפורמה, ולכן צריך לזכור כי קיים אינטרס לחשיפה מאוזנת של האתר שלכם על בסיס ביטוי החיפוש מול התחרות בשוק.

היתרונות של Google Ads

  • פרסום במנוע החיפוש הגדול בעולם – חד וחלק, מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. מדובר על כמות גולשים אסטרונומית בכל שניה נתונה מסביב לשעון. לא משנה מהו קהל היעד או המוצר / שירות אותו אתם מוכרים, הלקוחות שלכם כנראה מחפשים אותו במנוע החיפוש של גוגל.
  • מערכת נוחה לניתוח ומעקב – מערכת הניהול של גוגל מביאה לכם שקיפות מלאה ואמינות שאין שני לה. בזכות החשיפה לכל נתוני המערכת, קיימת לנו אפשרות לייעל את הפרסום או להתאים אותו מחדש לתקציב ויכולות העסק.
  • אתם קובעים את התקציב – לא משנה מה התקציב היומי העומד לרשותכם, גוגל יסכימו להציג את המודעות שלכם גם עם תקציב של 50 ₪ בלבד, מה שמבדיל זאת בצורה משמעותית מפלטפורמות אחרות (כמה יעלה לכם לשדר פרסומת בערוצי הטלוויזיה?).
  • משלמים רק אחרי שהגולש נכנס לאתר – גוגל לא דורשים תשלום אם לא לחצו על המודעה. כמו שאמרנו מקודם, תשלום לפי קליק, מה שאומר שאתם ממש מקבלים חשיפה של המודעה בחינם במידה ולא לחצו עליה כלל. זאת בשונה מפלטפורמות רבות אשר דורשות תשלום רק עבור הקמת המודעות.
  • נוח וקל לשימוש – אין ספק שמערכת הקידום הממומן של גוגל ידידותית למשתמש. ניתן לשלוט בה בצורה פשוטה גם מהמחשב וגם מהנייד, עם אפשרות להחליט מתי להפעיל ומתי לסגור את הקמפיין.

הייחודיות של קידום ממומן בגוגל

בחירת קמפיין פרסום בגוגל

הפלטפורמה של Google תומכת בכל סוגי המכשירים. לא משנה היכן הלקוח מחפש את השירות שלכם, בין אם זה במחשב הנייח בשולחן העבודה בביתו, או דרך המכשיר הנייד בנסיעה ברכבת, המערכת מותאמת לכל סוגי המכשירים.

מעבר לכך, קיים גם הפרמטר של מיקום. מיקום יכול במקרים מסוימים להיות הגורם המכריע כאשר מחפשים פלטפורמה להשקיע בה. מיקום בזמן אמת הופך את תוצאת החיפוש של הגולש בהרבה מקרים יותר רלוונטית עבורו, ויכולה להיות פונקציה מעניינת ביותר עבור העסק שלכם וכמובן עבור הלקוח.

איך זה עובד?

לדוגמה: מישהו מחפש בטלפון שלו 'מנעולן'. כאשר אותו אדם נמצא כרגע בתל אביב, מנוע החיפוש יתן עדיפות להציג לו מנעולנים הנמצאים באזור תל אביב, וכמובן פחות מודעות של מנעולים מחיפה. כך נוצר מצב של קליקים איכותיים ולידים פוטנציאלים אמיתיים עבור העסק, עם שמירה נכונה על התקציב.

זה לא נגמר בחיפוש בגוגל

את הקמפיינים שלכם אפשר להפעיל גם בפלטפורמות נוספות השייכות לגוגל. לדוגמה, YouTube, אשר הוא ערוץ החיפוש של עולם הוידאו הראשון בגודלו, בו ניתן להכניס פרסומות ממומנות לאתרים ואפילו אפליקציות Play Store במהלך הצפייה בסרטון.

תמיכה בכל סוגי האתרים

וורדפרס, Wix, שופיפיי או קוד שכתבתם לבד – זה לא משנה על איזה מערכת האתר שלכם בנוי, כל עוד האתר לא מפר את מדיניות גוגל, הוא מתאים לקידום ממומן. בנוסף – גם אם אין לכם אתר שלם, אלא רק דף נחיתה, תוכלו להקים קמפיין יעודיים גם עבורו.

סוגי הקמפיינים הממומנים של Google

המערכת של גוגל מאפשרת להקים סוגים שונים של קמפיינים בהתאם לצורך המפרסם. כל קמפיין יכול להתאים יותר במהותו לסוגים שונים של אתרים, לדוגמה, קמפיינים לאתרי תדמית, או קמפיינים של מוצרי e-Commerce (חנויות באינטרנט).

Search – מודעות חיפוש

קמפיין זה הוא הפופולרי ביותר, והוא למעשה ה"בייבי" של גוגל, שקם ראשון בתחילת הדרך. הקמפיין נועד לכל מטרה, גם אם מדובר על עסק פיזי שאתם רוצים להביא אליו לקוחות, שירות שאתם מוכרים ואפילו חנות אונליין.

בקמפיין מודעות החיפוש, התוצאות מופיעות כחלק מתוצאות החיפוש, גם בחלקו העליון של העמוד וגם בחלקו התחתון. הדירוג נקבע לפי מגוון רחב של פרמטרים, אך בעיקר על ידי התקציב המוצע עבור כל קליק.

איך עובד קמפיין PPC

Shopping – קמפיין גוגל שופינג

קמפיין גוגל שופינג הוא יחסית חדש והתחיל לצבור תאוצה לקראת סוף שנת 2018. קמפיין זה מיועד עבור חנויות באינטרנט ואיקומרס בלבד המציעות לרוב מוצרים דיגיטליים או מוצרים פיזיים. בסוג זה של קמפיין ניתן לפרסם את המוצר בהתאם לביטוי החיפוש.

איך זה עובד?

לדוגמה: מתעניין חיפש "מכונת גילוח". בראש דף התוצאות, גוגל תציג לו חנויות ואתרים המוכרים מכונות גילוח, זאת כדי לתת עדיפות מסוימת על פני תוכן וסיקורים אודות המוצר. כמובן שהכל תלוי בשאילתת החיפוש, ובמקרים מסוימים גוגל תדע לזהות את כוונת המשתמש ולהתאים לו את התוצאות.

גוגל שופינג

Apps  – קמפיין אפליקציות

פרסום באפליקציות גם במערכת iOS וגם במערכת Android, הוקם כדי לתת מענה למפתחי אפליקציות אשר רוצים לפרסם אותן תחת אפליקציות אחרות ובחנות האפליקציות של גוגל. כלומר, קניית חסות לאפליקציה שלכם יציג אותה בחלק הממומן של תוצאות החיפוש, ב Google Play ו- App Store.

המדריך של גוגל ליצירת קמפיין מודעות לאפליקציות

Content – קמפיין תוכן

בקמפיין זה מדובר על העלאת תכנים וכתבות בתוך אתרים גדולים ויצירת מותג. היום, כל האתרים מאפשרים להעלות תוכן שיווקי המוצג ממש כמו מודעה. סוג זה של קידום ממומן מתאים בעיקר לצורך ביצוע ניהול מוניטין, חשיפה של מוצר או מותג חדש וגם יצירת תודעה אצל הקהל הרחב להכרת המותג.

Gmail – דיוור ממומן באימייל של גוגל

לצורך יצירת קמפיין זה נדרשת לפני הכל רשימת תפוצה. היום קיימות לא מעט רשימות תפוצה למכירה,ועלות כל רשימה כזו נקבעת בעיקר לפי גודל הרשימה וטיב הרשימה.

איך זה עובד?

לדוגמה: רשימה המכילה בתוכה של לקוחות פוטנציאלים שהזינו את המייל שלהם באתרי יצירת קשר בתוך דפי נחיתה יעודים, מהווה רשימה איכותית שהעלות של כל כתובת מייל יכולה להגיע לעשרות שקלים.

הדיוור יגיע לאותם לקוחות פוטנציאלים לכתובת המייל בהודעות ממומנות. זו דוגמה לדרך יעילה ומהירה לפירסום של מבצעים חדשים.

עוד בנושא קידום ממומן ב-Gmail

Media – באנרים ומודעות באתרי אינטרנט

הבאנרים של גוגל נחשבים לפריצת דרך בעולם הפרסום הדיגיטלי והקידום הממומן. מהות הבאנרים באתרי האינטרט מתרכזת בשיתוף פעולה בין המפרסם (Advertiser) למוציא לאור (Publisher).

איך זה עובד?

במקרה הזה המפרסם מקים באנר או סט של באנרים שונים עם תמונה, טקסט ואפילו הנפשה מיוחדת הממחישה את המוצר, ומציע מחיר עבור קליק וחשיפת המודעה. המוציא לאור (בעל האתר או הפלטפורמה) מחליט היכן למקם את המודעה בחלל הריק בין התוכן באתר. בצורה זו מרוויחים גם המפרסם אשר מביא תנועה גדולה לעסק הדיגיטלי, וגם בעל האתר שמרוויח מלחיצות על המודעה. זוהי שיטה נפוצה ויעילה, כיוון שהיא יוצרת מונטיזציה ורווח כלכלי בקרב בעלי אתרים, וכך עונה על האינטרס של כולם.

YouTube – פרסום בתוך סרטוני וידאו

פרסום באמצעות סרטוני וידאו בפלטפורמה של יוטיוב (אשר נרכשה לפני כמה שנים ומנוהלת כיום על ידי גוגל), הוכיח את עצמו גם הוא כיעיל ביותר בעולם הקידום הממומן. עם התקדמות הטכנולוגיה והתאמת הפלטפורמות למשתמשים, גולשים רבים נהנים ביום-יום מצפייה בסרטוני יוטיוב.

איך זה עובד?

גם במנוע החיפוש של YouTube, ניתן להציג למשתמשים סרטונים ממומנים בראש תוצאות החיפוש, וגם ליצור מודעות ופרסומות וידאו אשר יוצגו במהלך הצפייה בסרטונים. גם כאן, היתרון הוא שדרישת התשלום היא רק במידה וצפו בסרטון. בנוסף המודעות הדינמיות בסרטונים כיום מאפשרים גם לבצע המרות, עם השארת פרטים במודעה או לחיצה למעבר לאתר לצורך ביצוע רכישות.

על קידום ממומן בפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

אז אחרי שהבנו את סוגי הקמפיינים ושיטות קידום ממומן הנפוצות של גוגל, עכשיו הגיע הזמן לבחון גם את עולם הרשתות החברתיות. אז בואו נדבר רגע על איך מפרסמים את הנכס הדיגיטלי שלכם ברשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק.

דף עסקי

במערכת של פייסבוק ניתן לפרסם בחינם. כן כן, ממש בחינם! המערכת מאפשרת לכל אחד לפתוח "דף עסקי" משלו, עם תמונת קאבר, פרופיל, מידע על השירות ואפילו הצגת חוות דעת על העסק. בדף העסקי ניתן להעלות פוסטים על מבצעים חדשים, ועל ידי כך ליצור קהילה שלמה של לקוחות העוקבים אחריכם ומקבלת פרסום קבוע בפיד. גם כאן, המערכת של פייסבוק לא פוסחת על האפשרות לבצע פילוח לפי שכבות גיל, סטטוס ועוד.

קבוצות

הפייסבוק מכיל מיליוני קבוצות בתחומים שונים מכל העולם. המטרה של הקבוצות יכולה להיות עסקית או פרטית, אך בכל מקרה מיועדת לקהילה בעלי עניין בתחום משותף עם חשיפה לאותו הנושא. הגולשים יכולים להצטרף לקבוצות ולהעלות פוסטים ופרסומים, עם יתרון גדול של סרטונים, תמונות וקישורים לאתר העסק.

בקבוצות מסוימות ללא פיקוח, כל פוסט שעולה יפורסם לחברי הקבוצה מיידית. בקבוצות גדולות יותר הכוללות מעקב קבוע, תהיה סלקציה לפרסום, ובמקרים מסוימים מנהלי הקבוצה יכולים גם לדרוש תשלום עבור פרסום הפוסט באותה קבוצת פייסבוק.

אסטרטגיית הפרסום בקבוצות אמנם לא ממומנת, אך אנשי שיווק בדיגיטל מכירים את הטכניקות הטובות ביותר. מפעילות מוגברת בקבוצות, ומענה ענייני ומקצועי על שאלות כדי להשיג מקור תנועה חדש של לקוחות פוטנציאליים.

באנרים בפייסבוק

פייסבוק מעניקה אפשרות להקים ולעצב מודעות באנר קבועות שיופיעו בצידי המסך (בגלישה בשולחן עבודה בלבד), או כפוסט שיופיע במהלך הגלילה ב- Feed במחשבים והמכשירים הניידים.

קידום ממומן בפייסבוק באמצעות באנרים גם הוא מוגדר לפי הקלקה, כלומר – רק מי שלחץ על המודעה ונכנס לאתר יגבה ממכם תשלום.

לסיכום: קידום ממומן ברשתות החברתיות לעומת מנועי החיפוש

שתי האפשרויות שהצגנו כאן מהוות פתרון איכותי לקידום ממומן בעולם הדיגיטלי. מעבר לכך, קיימים עוד המון שירותי פרסום שונים באינטרנט שיכולים למקסם את פוטנציאל התנועה, וכדאי לבחון כל אתר לגופו כדי לדעת איזו דרך יעילה יותר לניצול מיטבי של תקציב הפרסום. כמו כן, במקרים מסוימים אנו ממליצים גם לחלק את תקציב הפרסום ולדרוך את הרגל על מספר פלטפורמות במקביל – על ידי בחינת סגנון העסק והמוצר, הבנה עמוקה של היכן קהל היעד נמצא יותר ויותר מתאים (גוגל, פייסבוק, או פלטפורמות פרסום אחרות), וכך לחלק את התקציב בהתאם.

דילוג לתוכן